امروز جمعه  ۶ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۲/۰۸/۲۳- ۱۴:۰۱ - مشاهده: ۱۹۵۷

فراخوان ثبت آثار پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی

با توجه به برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی ( ویژه تحقیقیات علوم انسانی و اسلامی ) و اعلام فراخوان آثار، پژوهشگران، محققان و نویسندگان فرصت دارند از تاریخ ۱۷ مهر تا ۳۰ آبان 1402 آثار خود را به سامانه دبیرخانه جشنواره به نشانی farabiaward.ir ارسال کنند. همه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

با توجه به برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی ( ویژه تحقیقیات علوم انسانی و اسلامی ) و اعلام فراخوان آثار، پژوهشگران، محققان و نویسندگان فرصت دارند از تاریخ  ۱۷ مهر تا ۳۰ آبان 1402 آثار خود را به سامانه دبیرخانه جشنواره به نشانی farabiaward.ir ارسال کنند. همه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

شرکت کنندگان در دو بخش بزرگسال (بالای ۳۵ سال) یا جوان (زیر ۳۵) هستند و در دو سطح برگزیده (اول، دوم، سوم) و شایسته تقدیر از افراد برتر تجلیل خواهد شد. اختتامیه جشنواره تیر ۱۴۰۳ خورشیدی برگزار خواهد شد.

آثار منتشر شده از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان ۱۴۰۱ خورشیدی می‌تواند در این جشنواره شرکت کند و کتاب، طرح پژوهشی، پایان نامه کارشناسی ارشد و مقاله در حوزه علوم انسانی ثبت کنند.

آثار درباره ایران‌شناسی، فارسی شناسی و اسلام‌شناسی سه موضوع اصلی برای شرکت‌کنندگان خارجی است و نویسندگان به هر زبان رایج دنیا می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند  و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

لازم به ذکر است 16 کمیته داوری پانزدهمین دوره جشنواره فارابی را بر عهده خواهند داشت در هر کمیته ممکن است تا ۱۰۰ داور حضورداشته باشد. مجموع داوران بیش از ۳۰۰ نفر است و آثار خارجی از کشور را داوران خارجی به داوری می‌نشینند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما